joi, 2 aprilie 2009

Un Film Monument: Valkyrie

Aseara in momentele mele de relaxare am hotarat sa vad un film. Am ales Valkyrie, am ales bine. Pentru cei care nu stiu despre ce este vorba am pus Trailer-ul sa va faceti o parere. Pot sa spun ca timp de 2 ore atat cat a durat filmul am stat cu stomacul strans, am trait pur si simplu filmul, ceea ce mi se intampla foarte rar la un film. Tom Cruse a jucat cum n-a mai jucat el niciodata. Cu toate ca este ecranizarea unei perioade negre din istoria lumii, si anume Al Doilea Razboi Mondial, privita prin ochii nemtilor, filmul este foarte captivant si regizorul a reusit prin actori distibuiti sa exprime dorinta de schimbare din inima nemtilor dar si puterea juramantului depus fata de Fuhrer-ul Germaniei.
Concluzia finala este ca filmul trebuie vazut, chiar merita sa faci un efort de 2 ore si ceva pentru un film de calitate.


Un comentariu:

  1. mdea... m-ai facut curios :D
    sa stii ca urasc blogspot :D ca nu pot pune user name-ul >:P

    RăspundețiȘtergere