luni, 2 mai 2011

Dimineata?

Ma trezesc dimineata. Cineva ma musca de mana. E Ozzy incantat ca are cu ce se juca! Urmele de pe mainile mele sunt dovada vie ca pisicu` are o pasiune pentru maini. Ma uit pe geam, un pic de soare. Poate se anunta o zi buna. Poate e doar un rest de soare din ziua anterioara. Nu stiu. Oricum in 12 ore o sa imi dau seama. As pleca, dar mai stau. Nu, o sa plec, am multe de facut. Nu, stau! oricum nu am timp sa le termin. Aprind televizorul. Schimb cele 30 de canale, nimic! Il las aprins pentru ca e prea liniste. Tre sa spal...tre sa fac mancare...tre sa fac cumparaturi, frigiderul e cam trist si singur! Imi fac planul de bataie: bag la spalat, ma duc la cumparaturi, fac mancare si dupa, fac un pic curatenie. Mai stai 20 min si plec, din bloc in parc ca e doar peste drum. Ma opresc pe o banca. E o liniste de zici ca lumea e data pe mut. Imi aprin o tigara. Se aude cum arde, ciudat sunet. E placuta linistea asta a orasului, nu te bucuri prea des de ea. Imi aduc aminte de Ozzy. Imi aduc aminte ca nu i-am dat de mancare mancaciosului. Ma intorc in camera, imi fac un ceai, si ma pun la televizor. Am gasit un documentar interesant. Ozzy imi ataca din nou mana. Acum stiu ca trebuie sa il hranesc. Imi iau cartea si incep sa citesc. Pe la 2 imi dau seama ca si mie imi este foame. Bag la spalat si incep sa fac curatenie. termin pe la 5. Mai citesc un pic sa ma odihnesc si se face ora 8. Ma bag la un dus si dupa in pat poate adorm. Imi fac o sinteza a zile si realizez ca nu am reusit sa termin ce am avut de facut. De dimineata am stiut ca nu am timp. in fine, poate ziua de maine o fi mai lunga un pic si mai rezolv din problemele restante. Au trecut 12 ore si nu mi-am dat seama....

Articol înscris la concursul organizat de acsel @ www.acsel.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu