miercuri, 21 octombrie 2009

Ozzy and Me

Ieri am avut un gand. Sa imi caut un coleg de camera. Am gasit la servici. Am vorbit, am negociat, am batut palma. L-am condus acasa si a fost de acord sa ramana. Nu am conditii de lux, dar a fost de acord sa ramana si sa impartim camera. Este un tip mai pricajit asa, blondut, tanar, la inceputul vietii. L-am intrebat daca ii este foame si mi-a zis ca da. I-am dat ce am avut mai bun prin frigider. A fost multumit, l-am si filmat ca era tare amuzant.

Sa imi spuneti ce parere aveti despre colegul meu de camera!

2 comentarii:

  1. cam blanos si cam flamand colegul tau de camera...i-ai controlat "dosarul"....sa nu aibe ceva suspect?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu zic sa il stapanesti sanatos! presimt k o sa va impacati bine, cel putin nu iti va ocupa baia cand vei avea mai mare nevoie de ea, nu iti va fuma tigarile, nu se va uita cu ochi dulci la vreo "amica" pe care o aduci acasa...poate doar va cere o mangaiere...in fine, ai multe avantaje cu acest coleg de camera, numai ca...partea proasta e ca nu vei putea imparti cheltuielile cu el, deci greul tot pe umerii tai pica! e superb fara indoiala!

    RăspundețiȘtergere