miercuri, 24 martie 2010

Dati tare cu incredere...E din Ciment!


De multe ori ma intreb de ce avem atatea ziduri in cale, de ce trebuie sa ne lovim mereu de ele...oare nu exista o cale sa le ocolim cumva? Poate ca exista, dar de ce, noi, oameni de rand, nu putem sa le ocolim?...Oare daca am incerca sa le sarim, rezolvam ceva? Mereu cand vezi totul in cale senin, se iveste cate ceva in calea ta si mai faci un cucui...Eu unu, noroc ca sunt berbec si am capul tare, ca la cate ziduri am intalnit, trebuia sa am capul aplatizat. Oare la voi e la fel? Sau doar la mine drumul e plin de umbre ale oamenilor, care isi ascund fata si inalta ziduri groase de ciment. Oameni astia sunt pusi sa ne incerce noua rezistenta, sau sunt niste egocentristi care isi vad doar de drumul lor senin, mutand zidurile din calea lor, spre a ne ingreuna noua vederea spre soare. Oare si eu sunt un om, o stafie care pune piedici?..daca e cineva care a patit-o din cauza mea, imi pare rau! eu chiar am facut-o din greseala.
Eu m-am hotarat! Maine ma duc sa imi iau un picamar!Si nu mai stau la discutie cu nimeni! Il bag in priza si sparg tot! Nu ocolesc nimic, nu sar nimic, direct prin zid trec! Stiu ca trebuie sa am vointa, dar daca nu ai un tel in viata nu faci nimic. Traiesti pentru binele altora. Eu nu mai dau nimic decat daca mi se da ceva. Stiu ca par egoist dar prea m-am saturat sa dau si sa nu primesc. Vrei pomana? Du-te la biserica! la mine nu gasesti. Vrei ajutor? Du-te la cei pe care i-ai ajutat. Nu ai ajutat pe nimeni in viata...ar fi bine sa incepi, eu mi-am invatat lectia.
Multumesc pentru timpul Pierdut!

Un comentariu: