joi, 4 martie 2010

Lumea Noua



Aici la noi, in Lumea Noua, este bine, noi suntem bine, ne simtim bine!....cum dracu!?!?...mergem pe strazi, vedem oameni noi, tinuturi noi, cladiri noi, frumos!...pe dracu!?!?...aceleasi blocuri gri de peste tot, aceasi oameni mohorati ca peste tot, aceleasi gunoaie de peste tot. A... ce am observat in plus sunt oameni care nu folosc limba noastra, chiar daca sunt nascuti si crescuti aici in acest tinut numit Romanica! Sasi, Unguri, ce or mai fi, cand ii aud in autobuz, pe strada, oriunde ii aud, mi se pune o pata pe creier...o iau razna. In fine ocolind aceste aspect, totul este OK! O viata mai linistita, fara aglomeratia si fara stresul ala de Lume Veche care predomina acolo, la voi in centru. Imi lipsesc unele lucruri, unele persoane, dar in viata tre sa faci scimbari pentru a evita monotonia. Multumesc celor care s-au interesat de plecarea mea, celor care m-au sunat si, si-au facut programare ... in fine, nu dau nume ca, ar trebui sa umplu blogul doar cu nume...intelegeti voi aspectul principal, nu trebuie sa detaliez. In mare, a trecut cam o luna de bantuit pe aici, si nu am reusit sa ma bucur de schimbare. Fac aceleasi lucruri...vorbesc cu aceeasi oameni...la servici, aceeasi activitate...Astept vara cu schimbarile promise! Ca mi-a promis ea mie asa la ureche ceva numai bun pentru mine! Va astept pe la mine, sa ne urcam pe Tampa, si sa ne aruncam de acolo in cap...in capul celor despre care am vorbit mai devreme cu limba lor cu tot, poate isi revin si or sa poata sa vorbesca pe intelesul tuturor.
Va multumesc pentru timpul Pierdut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu