duminică, 14 martie 2010

"Urmati-ma!"

In clipele mele de meditatie, m-am gandit ca ar fi bine sa imi urmez un vis pe care il am de ceva timp, si ma tot chinui sa-l pun in practica, dar pana acum nu am reusit. Cred ca toata lumea are unul sau mai multe vise, dar nu mereu sunt indeplinite. Ar fi bine ca fiecare dintre noi sa-si poata indeplini un vis…Cred ca ar fi lumea perfecta…sau nu, ca sunt si oameni rai care au vise nu tocmai placute pentru noi cei cu vise placute. Dar in fine…sa presupunem ca visul meu nu este unul daunator pentru omenire, si o sa se materializeze. Dupa asta ce o sa mai fac, la ce o sa ma mai gandesc, o sa am alt vis…o sa fiu prea ocupat cu visul deja indeplinit…ce o sa fac..o sa inebunesc!? Sper ca nu …imi place de mine asa lucid…cu mintea limpede…sau cel putin, eu asa ma consider. O sa-mi ocup timpul cu ce imi place mie sa fac mai mult, cu visul meu, sa capturez oameni, lucruri , peissaje si multe altele in cutiuta mea magica. Cutiuta o sa le pastreze si eu, o sa ma pot bucura de ele tot timpul. Nu vreau sa par egoist, asa ca o sa va las si pe voi sa va bucurati de ele. O sa facem asa un cerc vicios unde o sa ne impartasim capturile. Am atatea idei in cap, am atatea imagini in cap. Nu cred ca trece un minut fara sa vad sau sa-mi imaginez ceva ce merita capturat.

Cred ca visul asta l-am mostenit de la tata, si el avea o cutiuta magica, si el captura, dar cred ca timpul era prea tanar, si pasiunea a fost abandonata pe undeva prin-trun colt intunecat de casa. Eu nu vreau sa fac la fel…eu nu vrea sa-mi abandonez visu, eu chiar vreau sa fac asta.

Asa ca "urmati-ma"…faceti-o cu incredere…!

Multumesc pentru timpul pierdut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu